Stěhování - tentokrát jasně a definitivně

24. srpna 2013 v 18:59 | Alla-D |  Začátky
Je to tady. Nadešla chvíle, kdy tento blog zůstane pouhou vzpomínkou na jakéhosi "Ardsaka". Všechny smysluplné články byly i se svými smysluplnými komentáři přesunuty na novou adresu - alla-d.tumblr.com. Proč zrovna sem? Článek s touhle informací se na novém blogu už brzo objeví. Tento článek (jediný na celém blogu) zde nechám pár dní. Poté smažu to, co se nalézá pod tímto odstavcem a spolu s tím i zdejší komentáře. Ty následně zakážu a jediné, co na blogu zůstane bude tato informace a kontaktní formulář v levém panelu. Odkazy na další weby jsem zde nechal. Prosím všechny, aby se o mé zdejší identitě nezmiňovali na novém blogu. Díky




Původní článek:


Možná dělám dobře, možná ne. Každopádně jsem se rozhodl přestěhovat se na Tumblr, které je o určitou část lepší než český Blog.cz. Ne, že by mi to tady nějak vadilo, ale přece jenom - své zkušenosti s Tumblr mám a nejsou mezi nimi žádné negativní. Z tohoto blogu zmizí všechno, samotný blog s informací o stěhování ale zůstane zachován. Většina článků se přesune na Tumblr pod jejich původními jmény a daty, některé upravím, abych zachoval svou anonymitu. Kdo jsem, budete vědět jen vy a tímto váš žádám o pár věcí: Zapomeňte na Ardsaka, ****** J., **** a všechny jména z tohoto blogu. Druhá věc, za kterou budu velmi rád - zůstaňte se mnou i na jiné adrese. Vaše komentáře se pokusím zachovat, jsou stejně důležité, jako články - takže o jejich psaní také nepřijdete. Vysvětlení přezdívky a další věci (včetně těch slibovaných) najdete až tam. Tak zatím ahoj :-)

Alla D.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Viviane Viviane | 24. srpna 2013 v 22:19 | Reagovat

Stěhování... Proč ne? Na jednu stranu je to i logické, vzhledem k tomu, že se chceš, řekněme odprostit od Ardsaka.
Víš, když budu vědět, kde tě najít, myslím, že to nebude problém. Pamatovat si jednu adresu navíc mě nezabije :)
A pokud tady bude "cedule s nápisem TUDY", nevidím v tom vůbec žádné překážky.
Takže, shrnuto do jedné věty: Jdu s tebou (mh, to jsem taky mohla napsat rovnou a bylo by to bez zbytečných keců).

Horší bude ta část se zapomeňte. Upřímně, zjistit tvé jméno nebyl takový problém. Nepřišlo mi to tak těžké. Ani zjistit to, kde bydlíš ;)
Můžu ti ale slíbit, že to nikomu říkat nebudu. Nemám tu potřebu a zastávám ten názor, že je jen na tobě, komu a co se rozhodneš svěřit.

Těším se na nové stránky a jsem ráda, že můžu být u toho.

Tak zatím :)

2 Ardsak Ardsak | Web | 25. srpna 2013 v 0:41 | Reagovat

[1]: Díky ;-)

Problém je ten, že jsem to sem sám napsal, proto ty články ještě budu upravovat a moje jména a všechno co se jich týká odstraním. Tak, aby zbyl jen Alla D.

Jinak pokud bys měla zájem, můžeš mi pomoct tím, že koukneš na nový web a řekneš mi, co bys vylepšila, nebo spíš co nefunguje (kromě češtiny, ono to jaksi z nelogickýho důvodu přeložit nejde). Komentáře zprovozním určitě, záleží jaká verze bude fungovat (nativní vs. Disqus).

Dost keců, mam spoustu práce s webem :-D

3 Ardsak Ardsak | Web | 25. srpna 2013 v 0:49 | Reagovat

[2]: Oprava! Už jsem přišel jak funguje překlad, takže to bude česky :D

4 Viviane Viviane | 25. srpna 2013 v 9:00 | Reagovat

[2]: No, já na to přišla ještě před tím, než jsi to jednoznačně napsal do článku. A kde bydlíš, jsi sem nepsal vůbec ;) Na to jsem přišla sama. Ale jak říkám, můžeš se spolehnout, že to nikomu povídat nebudu.

Na nový web se podívám až budu u počítače. Z mobilu to není ono.

No nic, asi jdu nastartovat komp ;)

5 Ardsak Ardsak | Web | 26. srpna 2013 v 2:06 | Reagovat

[4]: Jak jsi to všechno zjistila? Jinak díky, že si to necháš pro sebe ;)

Mobilní verzi jsem viděl a fakt to je špatné, proto jsem ji zrušil. Teď je to lepší.

6 Viviane Viviane | 26. srpna 2013 v 5:49 | Reagovat

[5]: To je tajemství ;)
Klíčem ke všemu byl odkaz na stránky s citáty a instagram. Pak už stačilo jen přečíst si, co se tam píše, přemýšlet, prohlédnout si pořádně fotky a poradit se s mapami.
A bylo to.
Tedy za předpokladu, že instagrm je tvůj... Což si myslím, že ano.
Jinak, taky vlastním funkční fajnovou Nokyju ;)

7 Ardsak Ardsak | Web | 26. srpna 2013 v 11:21 | Reagovat

[6]: Konečně někdo myslící :D Ono je všechno jasně vidět na Instagramu, kde jsou dvě fotky označené na mapě.

Já jednu fajnovou Nokyju dokonce běžně používám. Investoval jsem do ní přes 700 Kč (nákup nových servisních dílů z Aukra) a kvůli jejímu bílýmu krytu mi ji sdílel i samotnej NejFake v jednom live streamu :D

8 Viviane Viviane | 26. srpna 2013 v 12:42 | Reagovat

[7]: To si děláš legraci, že to máš označené na mapě... To se musím mrknut, až budu u kompu. Já si to odvodila sama podle popisků u fotek, toho, že jsi ze západních Čech.
Já totiž nejsem registrovaná ani na instagramu, tak mám omezený přístup, možná i k tomuhle...?Ale stačilo mi k tomu cca čtvrt hodiny a můžu se pyšnit tím, že nejsem úplně pitomá a vydetektivovala jsem to sama.

Já jsem tvou Nokyju viděla, proto jsem ji zmínila. A navíc to byla tak trochu kontrolní otázka, jestli jsou to tvé fotky.

Moje Fajnová Nokyja je válečná kořist získaná při debordelizaci v práci. Vzpomněla jsem si na Nejfejka a začala žebrat. Bylo mi řečeno, že když si ji zprovozním, je moje. Naštěstí stačila jen nabít, ani baterku jsem měnit nemusela. Ale mám ji spíš jen kvůli tomu, abych si mohla zahrát hada ;) Rozhodně se z ní teď nepřipojuju k netu ;D
A je ten

9 Viviane Viviane | 26. srpna 2013 v 12:46 | Reagovat

[7]:Tak ještě jednou a celé.
To si děláš legraci, že to máš označené na mapě... To se musím mrknut, až budu u kompu. Já si to odvodila sama podle popisků u fotek, toho, že jsi ze západních Čech.
Já totiž nejsem registrovaná ani na instagramu, tak mám omezený přístup, možná i k tomuhle...?Ale stačilo mi k tomu cca čtvrt hodiny a můžu se pyšnit tím, že nejsem úplně pitomá a vydetektivovala jsem to sama.

Já jsem tvou Nokyju viděla, proto jsem ji zmínila. A navíc to byla tak trochu kontrolní otázka, jestli jsou to tvé fotky.

Moje Fajnová Nokyja je válečná kořist získaná při debordelizaci v práci. Vzpomněla jsem si na Nejfejka a začala žebrat. Bylo mi řečeno, že když si ji zprovozním, je moje. Naštěstí stačila jen nabít, ani baterku jsem měnit nemusela. Ale mám ji spíš jen kvůli tomu, abych si mohla zahrát hada ;) Rozhodně se z ní teď nepřipojuju k netu ;D
A je ten live stream někde na netu? Že bych se mrkla :)

10 Ardsak Ardsak | Web | 27. srpna 2013 v 23:54 | Reagovat

[9]: Mám, ale omezení bohužel neznám.

Moje je původně od babi - klasickej modrej kousek, špinavej úplně všude. Tak jsem ho trošku renovoval. Zbývá mi ještě pár věcí, a pak bude jako opravdu nová. Kvůli internetu jsem si koupil Nokii 3330, ale nakonec jsem její desku nepoužil (WAP sice má, ale nejde odblokovat, takže mi je k ničemu)

11 Ardsak Ardsak | Web | 27. srpna 2013 v 23:55 | Reagovat

[10]: Ještě dodám, že nevím, jak se to video jmenovalo, popř. jestli se vůbec ukládalo na YT, nemůžu ho ale najít.

12 Viviane Viviane | 28. srpna 2013 v 12:41 | Reagovat

[10]:  V konečném důsledku je to fuk vlastně.
Ta moje byla taky jako prase. Ale teď je celkem ucházející. Já mám tu klasickou šedou.
Abych pravdu řekla, telefon jsem nikdy nerozebírala, i když mě zajímá, jak funguje. Takže  jak a jestli se dá nebo nedá odblokovat deska na wap nevím. A k čemu jsi ji chtěl použít? Nebo spíš k čemu se dá využít.?

13 Viviane Viviane | 28. srpna 2013 v 12:43 | Reagovat

[11]: Nějaké live streamy jsou na kanále Nejfakeplus, ale nedívala jsem se na ně, jsou moc dlouhé...

14 Ardsak Ardsak | Web | 28. srpna 2013 v 15:04 | Reagovat

[12]: Jediné co mi dělalo problém byly šroubky - jsou tam malé hvězdicovité a musel jsem to ven rvát kleštěmi, takže pro lepší přístup jsem si je vyměnil za klasický křížový. Na složení není nic složitého. Já chtěl vyndat základní desku z 3310 a dát do ní tu z 3330, která má více funkcí, včetně WAPu. Je ale blokovaná a nevím na jakého operátora. Když jsem to zkoušel odblokovat podle návodů na netu, nefungovalo to, a do servisu do brát nebudu.

[13]: Tak moje Nokyja je někde až ke konci :)

15 Viviane Viviane | 28. srpna 2013 v 19:49 | Reagovat

[14]: Jo, to mě napadlo, žes vykuchal jednu a chtěl to transplantovat do druhé. Spíš mě zajímalo, jestli se dá použít i k něčemu dalšímu.
Proto tam ty šroubky dávají, aby to jen tak nešlo rozdělat. To by se v tom vrtal každý ;)
Můžeš zkusit zajít na nějakou prodejnu mobilů. Tam by mohli mít testovací simky a třeba by ti aspoň poradili.

Až je konci, jo? No, až budu mít čas, zkusím se podívat. :)

16 Ardsak Ardsak | Web | 28. srpna 2013 v 20:10 | Reagovat

[15]: Základní deska z mobilu se dá použít jenom do stejného mobilu. Jiné využití neexistuje (leda že by někdo potřeboval čipy, které tu jsou, ale o tom pochybuju). V servisu by po mě hlavně chtěli peníze, a za to mi to nestojí.

Dobrá :)

17 Viviane Viviane | 29. srpna 2013 v 2:03 | Reagovat

[16]: Jasně. Díky za vysvětlení. Abych pravdu řekla, nikdy jsem se o to nezajímala, ale to jsou už otázky, co prostě tě napadnou a životně nutně na ně potřebuješ odpověď ;)
Nemusíš s tím hned do servisu. Stačí na normální prodejnu s mobily a pokud bude trochu slušná, nic po tobě chtít nebudou. Moje zkušenost je, že mají prostě testovací simku od každého operátora, a prostě to v tom mobilu zkusí. A odblokovat by ti to pak mohli na příslušné značkové prodejně zadarmo, anebo, pokud budou konzultanti šikovní, ti poradí, jak to odblokovat. Už jsi zkoušel koho, mohu-li se optat?
Samotnou by mě to zajímalo, protože to nikdy nikdo nevěděl a myslím si, že to nemůže být nic těžkého.

18 Viviane Viviane | 29. srpna 2013 v 2:07 | Reagovat

Jo a ještě dotaz, nevím, na které stránce se mám ptát. Jak dlouho jsi nakonec nespal a proč jsi smazal článek od Ally o zkoušce výdrže, zrovna když jsem tam napsala komentář?

19 Viviane Viviane | 29. srpna 2013 v 6:56 | Reagovat

A ještě poslední věc, (taky jsem to mohla napsat najednou... No nic). Zkoušela jsem si udělat kvíz ohledně nej přezdívky, protože anglicky umím jen trochu, pracně jsem si přeložila otázky a jaké bylo moje překvapení, když to na mě vyplivlo taky jméno Alla... Zajímalo by mě, kolik mají možností. Zkoušela jsem pak vyplnit dotazník znovu, jen tak jsem tam něco naklikala a vyšlo mi Olo a Sasa. Ale že mi to prvně ukázalo Alla, tak mě to fakt překvapilo. Tak to už je snad všechno.
Tak zatím :)

20 Ardsak Ardsak | Web | 29. srpna 2013 v 23:18 | Reagovat

[17]: Znám to nutkání. Jenomže normální prodejna je nejbíže ve městě, a to je moc daleko (a navíc nemám tolik času)... relativně. Odblokování jsem zkoušel pomocí takového kódu, ale nefunguje to, myslím, že to někdo zkoušel přede mnou a zablokoval to úplně. V servisu za odblokování chtějí 300 Kč, a za to si koupím zbytek nových součástí.

Ptát se můžeš přes odkaz, pokud ho vpravo nevidíš, je to problém na stránkách, ale vidět by měl být. Jak dlouho jsem nespal? Lehce přes těch 49 - 50 hodin. Uvědomil jsem si, že to byla blbost, tak jsem to chtěl smazat dřív, než si to někdo přečte. Komentář bych snad ještě ale najít měl :-)

Jo, internetový kvízy jsou pořád to samý. Musel jsem ho dělat dvakrát, abych si mohl zkopírovat ten text na blog... Jinak gratuluju :-)

21 Ardsak Ardsak | Web | 29. srpna 2013 v 23:25 | Reagovat

Reakce na tvůj spací komentář: Jo, tak se školou to bylo podobné, jenom o pár hodin delší. Na té nové se ale musím krotit... Jinak jsem se musel přemáhat, abych usnul, protože ani po těch 49 hodinách jsem nemohl usnout. Kdybych mohl, nespím vůbec (přehnaná nadsázka, to bych normálně nedal), akorát pak je těžký se na něco fakt soustředit a navíc bych si neprožil ten pocit vyspání.

40 dní bych nedal určitě, můj odhad je tak maximálně kolem 92 hodin. Je to i moc velký risk. Musíme si uvědomt, že mozek při spánku pracuje více než běžně, takže asi bude pracovat na něčem důležitém že? :-) No a když na tom nebude moc dělat, začně blbnout.

Dobrou noc... :D

22 Viviane Viviane | 31. srpna 2013 v 9:08 | Reagovat

[20]: Tak jsem včera měla cestu kolem mobilní prodejny. Zašla jsem se zeptat, jestli mají zkušenosti s odblokováním přes kódy. Pan prodejce říkal, to co ty - 200 až 300 Kč, nebo ať to přinesu, že něco zvládnou na místě. Tak jsem říkala, že to nepůjde, že je to kamaráda, který bydlí trochu z ruky ;)
Pro jakého operátora to chceš odblokovat?
My máme ve městě prodejny všech operátorů, tak se můžu zkusit zeptat, až budu mít cestu kolem.

Víš, nepsala jsem to kvůli tomu., že jsem tam dala komentář. Spíš mě překvapilo, že jsem si přečetla článek, pracně nasmolila komentář a najednou koukám, článek nikde ;)

Gratuluješ k čemu?
Jinak by mě zajímalo, jestli jsou zrovna pro tuhle přezdívku jen jediné správné odpovědi, nebo je víc možností.

23 Viviane Viviane | 31. srpna 2013 v 9:41 | Reagovat

[21]: No, takové maratony byly spíš až na vyšší škole. Na střední se to nedalo. Bydlela jsem na intru a jednak nás vychovatelky hlídaly a honily do postele a druhak mé spolubydlící nerady spaly při světle...
Na vyšší škole jsem sice taky bydlela na intru, ale to už jsem bydlela se svou nejlepší kamarádkou, takže pochopení a tolerance o milión procent větší a navíc jsme kolikrát ponocovaly spolu, nebo jsem se odstěhovala do klubovny, kde bylo každému šumák, kdy a jestli jdu spát.
Problém u mě je, že jsem od jakživa spíš noční tvor. A i obecně se mi lépe pracuje v noci, protože je prostě větší klid. Jenže bohužel musím fungovat i přes den.
A jak tak koukám na tvé komentáře, respektive na to, kdy je píšeš, jsi na tom asi podobně, co? ;)
Je pravda, že když dlouho nespíš, tak pak je opravdu těžké se soustředit na cokoli. To se už pak jen snažíš neusnout a neomdlít.
No, možná že pracuje na něčem důležitém, ale zda se mi, že to, aspoň u mě, zřejmě ještě nedokončil ;)
Já vždycky tvrdím, že by člověk ušetřil moře času, kdyby nemusel spát, jíst a chodit na záchod ;D To bys pak stihnul mnohem víc ;)

24 Viviane Viviane | 2. září 2013 v 15:54 | Reagovat

Tak jaký byl první školní den? Co spolužáci? A vyučující?

25 Ardsak Ardsak | 19. října 2013 v 12:36 | Reagovat

[22]: Já bych to asi už neřešil, bez těch funkcí jsem se obešel do teď, tak mi nebude dělat problém to vydržet dál :)

Já tě chápu, taky se mi to občas stává, ale vzhledem k předchozím zkušenostem nechci mít na blogu hodně nekvalitní věci a nebo blbosti. Každopádně komentář pořád existuje, i přesto že článek už ne :)

Gratuluju k tomu, žes dostala zrovna tenhle výsledek ;) Ale nevím, jak to přesně funguje (respektive jestli to funguje na více možnostech)

Nutnost přizpůsobení se - jeden z mnoha problémů nejdnoho člověka. Znám...

Času by bylo ještě možná dost, ale není ta energie.

Spíš pracuje na spojení s jinými dimenzemi (což jsou vlastně ty sny).

To je pravda, ale otázka je, jak by to dopadlo :D

Tak ve škole je to učňák no, někdo je idiot, někdo je chytřejší, jinej přemejšlí a druhej zase ne. Zatím mám smíšené pocity ze všeho...

26 Viviane Viviane | 22. října 2013 v 12:49 | Reagovat

Ok, jak myslíš. Bylo by zajímavé jít na prodejnu a chtít po nich takovou věc ;)Protože ta děvčata, co tam jsou, většinou neví nic. Přitom by to měla být špička...

Nevadí. Chápu tě. A opět ti dávám za pravdu. Výhoda externí aplikace na komentáře, že? :)

Pokud jsou jen jediné správné možnosti, začíná to být trochu strašidelné. Protože to by znamenalo, že jsme si podobní víc, než jsem si myslela...

Já se přizpůsobovala vždycky. Nebo se o to v maximální míře snažila. Bohužel ne vždycky mi to ostatní byli ochotni aspoň trochu vrátit.

Tak to máš pravdu. Někdy je člověk tak vyčerpaný, že nemůže nic.

Další zajímavá myšlenka. Bylo by zajímavé s tebou někdy mluvit.

Jak by to dopadlo? No dobře samozřejmě, protože bychom na to byli uzpůsobeni, ne? :)

No tak méně chytří se najdou i na střední, gymplu i na vysoké. Nevybereš si. Hlavně jestli to na tebe působí líp než dřív. A jesli tě to bude bavit víc.

27 Ardsak Ardsak | 26. října 2013 v 1:22 | Reagovat

[26]: Spousta lidí dělá na pozicích, o kterých nic neví. Všem jde ale jenom o peníze, takže je to vlastně správně.

Výhoda to určitě je, ale já to používám z toho důvodu, že nevím, jestli komentáře od Tumblr fungují stejně jako ty od Disqus (o kterých toho vím více a hlavně jse mi známo, na jakém principu jsou vytvořeny.

Všichni jsme si podobní, někdy to ale není moc vidět ;)

Já měl s přizpůsobením se často problémy, i když jsem to nakonec nějak zkousnul, Teď to ale začíná nanovo a už to je nekousatelný :D

A to mě se týká už pěkných pár měsíců...

To určitě nechceš, protože by se to celý zaseklo na druhý, možná třetí větě (alespoň co se týče mě)

Vypadali bychom dost zvláštně si myslím. Představa je to zajímavá :D

Já neřeším, kdo je chytrý a kdo ne, u mě má vyšší cenu to, jak dokáže ta určitá osoba přemýšlet o světě a ostatních lidech. Je to přesně to pochopení, které mi tu tak chybí. Ale jak tak koukám, je to skoro všude.

28 Viviane Viviane | 27. října 2013 v 0:37 | Reagovat

[27]: Mh, to je bohužel smutná pravda. Navíc se u nás strašně hledí na to, kolika tituly má člověk ověnčený jméno, ale že se kolikrát stane, že je ten člověk úplně nemožnej v praxi, to už je fuk. Nechci nějak snižovat tyhle titulované, však se mezi ně taky řadím, i když nejsem zrovna JUDr., MUDr, nebo pudr, ale bohužel tomu tak občas je. A na druhou stranu člověk který nemohl, nebo nechtěl studovat, toho ví kolikrát víc, než kdyby měl milion vysokých škol.
Peníze bohužel vládnou světu :(

To já bohužel nevím, takže mi nezbývá než věřit tvému úsudku a zkušenostem :)

Podobní.. Jak v čem. Anatomicky ano, duševně... Těžko říct. Jak kdo, jak v čem. Ale s tebou je těch duševních styčných bodů nějak víc než s většinou mého okolí. A navíc taky nosíš brýle :)

To bys potřeboval jiné zuby... Nejde se pořád jen přizpůsobovat. Určitý čas to zvládáš, ale pak už to prostě nejde. Dřív mi hodně záleželo na tom, co si o mně lidi myslí. Teď už je mi to tak nějak jedno. Buď mě budou mít rádi takovou, jaká jsem, nebo to prostě nemá smysl.
Co konkrétně ti v současné době nejde ukousnout?

Zkoušel jsi meditaci? Prostě se nějak odreagovat? Vypnout? (to se mi to kecá, když to sama nezvládám, ale přemýšlej o tom)

Od toho spolu lidi vedou dialogy, když se zadaří. Taky neumím přednášet. Když jsem obhajovala svou absolventskou práci, dopadlo to v pravdě neslavně... S tebou by možná nebylo tolik nutné mluvit. Naše hovory stejně nejspíš zůstanou jen ve virtuální písemné sféře, ale představa je to, aspoň pro mě, opravdu zajímavá.

Viděla bych to spíš na astrální existenci. I když fyzické představy jsou mnohem zábavnější :)

Tak jsem to nemylsela. Nechtěla jsem to napsat natvrdo, ale budiž. Na idioty narazíš všude. Taky neřeším, kdo je jak chytrý. Podle čeho se vlastně posuzuje chytrost? Podle známek ve škole? Podle IQ? Na základce jsem měla známky mezi těmi nejlepšími. Na střední už to začalo pokulhávat, ale jak v čem. Na vyšší mi šlo taky jak co. A IQ nemám malé. Přesto si vždycky chytře nepřipadám. Pro mě je důležitější, jak se kdo chová a jaké má názory.
Porozumění, proč ten člověk dělá, to co dělá, proč jedná jak jedná, nebo proč si něco myslí, je hodně důležitá věc. Někdy mi přijde, že ty důvody jsou tak zjevné, že musí být lidi úplně pitomí, když to nevidí, ale deně se utvrzuju v tom, že lidi se prostě dívat a chápat nechtějí. V tom to je. Proč bych se staral, všichni si myslí tohle, tak to bude asi dobře. Jenže já asi nad vším moc přemýšlím a za vším hledám "něco", takže občas vycítím i to, co jiní nepochopí. Je to smutné. Doufám, že jsem to napsala srozumitelně. Protože to je taky jedna z těch věcí. Mně to přijde jasné, ale jiným nemusí. Jsou to prostě moje myšlenky teď.

29 Ardsak Ardsak | 27. října 2013 v 2:22 | Reagovat

Pravda, pravda...

Ale ne na 100% :)

Duševně v základu jsme všichni skoro stejní. Funguje to podobně jako v počítači, akorát v člověku je mnohem víc věcí...

Takový zuby se snad ani nedělají... Co mi dělá problém teď? Hlavně skutečnost, že můj mozek pracuje na úrovni 12-15 let. Sice mi fyzicky za půl roku bude 18, ale duševně jsem pořád ještě dost mladej. A přizpůsobovat se poměrům 17/18 letejch, když žiju úplně jinak, je pro mě značný problém...

Já jsem vypnutý pořád. Jen občas zapnu, jinak jsem pořád relativně mimo... Meditace... Medituju ve spaní, v bdělným stavu to bez vnitřní harmonie nejde (a tu já nikdy nezískám).

Pokud bydlíš někde na druhé straně republiky tak ano, okolí Plzně už je mi bližší :)

No, možná... :D

Drž se toho, jednou to snad někdo ocení...
Chápu to, taky často píšu co mě zrovna napadne. A máš pravdu.

30 Viviane Viviane | 27. října 2013 v 10:09 | Reagovat

Bohužel. A bohužel se řadím mezi ty "studované", kteří umí od každého něco, ale dohromady vlastně nic. Nedělám to, na co mám školu a kdybych věděla, co vím teď, tak bych šla studovat něco úplně jiného :(

Neboj, pořád mám něco v hlavě. Možná, že je to i mozek ;)

V základu asi jo. Ale stejně jako u počítače, záleží na doplňcích. A na softwaru. Potkala jsem jen pár lidí, se kterýma jsem si fakt rozuměla i beze slov. Ale taky spoustu lidí, se kterýma jsem si neměla vůbec co říct. Spíš bych to přirovnala k frekvenci. Někdo je naladěný stejně, jiný ne... Ale taky je dost možné., že se pletu. Co já vím.

Řeknu ti tajemství. Už jsem psala, že mi je o něco víc, než tobě. Fyzicky mi je téměř na den o deset let víc. Psychicky... Nevím. Jak kdy asi, protože už se musím potýkat a přímo se mě dotýkají starosti "dospělých" - peníze, platby všeho možného, strach o místo a navíc do mě skoro všichni rejou, že bych se měla usadit, založit rodinu a tak dál...
Jenže já se prostě na tuhle fázi života necítím. A to lidi kolem mě nechápou. Nevidí ty důvody, proč. V jádru jsem prostě ještě dítě. Nedělá mi problém udělat si z někoho srandu, nedělá mi problém zahrát si s dětmi na hřišti na schovávanou a nedělá mi problém jezdit do práce na kole, které má ve výpletu na těch drátech nandané barevné korálky, které cvakají a dělají hrozný rámus, když nejedu dost rychle. A všechno tohle mi taky komplikuje život, protože lidi čekají, že se nějak budu chovat, ale ono to jaksi nejde.

Když to vzdáš předem, nikdy to nepůjde. Zkus to. Jen tak si někdy sednout, venku někde třeba na kopci, zavřít oči a nemyslet na nic. Představit si stojí hlavu jako... Nevím, třeba jako krásný nový prosluněný, ale úplně prázdný byt. Nebo spíš mysli na prázdno ve svojí hlavě. Jen na to, že tam teď nic není.
Je to fajn a bylo by to fajn každý den třeba jen na chvíli, ale nemám na to čas :(

To bys koukal, kdybych bydlela za rohem, co?

Vezmi si funkce našeho těla a pak si vezmi co bys musel vyškrtnout, aby to šlo, jak jsem psala. A pak si to nakresli ;)

Díky. Já věděla, že porozumíš.

31 Ardsak Ardsak | 31. října 2013 v 2:40 | Reagovat

[30]: Já si taky neříkám Mat jen tak :)

Jo, ten by to mohl být :D

64bit aplikace nerozjedeš na 32bit počítači, ale obojí jsou jen jedničky a nuly :) Každopádně frekvence je další varianta popisu.

V tomhle jsme na tom velmi podobně, jak vidím...

U mě není problém s časem jako spíše s energií doma, která mi kolikrát brání i vyjít si ven. Někdy se ta energie dá nepřesně označit i jako "rodiče". Spoustu věcí nedělam jen kvůli tomu, že jsou doma a otec by měl opět debilní kecy...

No, to jo :D

Vyškrtnout skoro všechno... U mě vítězí představa nad hmotným projevem (už jenom proto, že kreslím na úrovni 3. třídy max.). Vznikla mi z toho chlupatá koule podobná našemu psovi.

Sám mám stejný problém, nejde neporozumět.

32 Viviane Viviane | 31. října 2013 v 20:30 | Reagovat

Tohle je ale velmi zajímavá informace. Takže Mat, jo? Ani nevíš, cos na sebe teď prozradil.
Nebo možná víš...?

Možná... ;)

Když jsme měli na střední občanskou nauku, měli jsme na ni vyučujícího, který je Phdr. Takže o filosofické poznatky a přípomínky nebyla nouze. Jednou jsme si říkali zajímavou věc, která tak trochu podporuje tvoji teorii. Člověk se rodí jako čistá tabule, říká se tomu  Tabula rasa, která se ale začne popisovat už s prvními vjemy, jakmile se narodíš. Je to jako v počítači. Základ je stejný, ale jak pak funguje, záleží jen na tom, co do něj nainstaluješ a v jakém je prostředí. A, což člověk u sebe až tolik neovlivní, kvalita procesoru, velikost ram a další blbosti, na který se při nákupu kompu díváš.
Frekvence je mi tedy bližší.

Já ti říkala, že těch věcí, ve kterých jsme stejní nebo hodně moc podobní, je strašně moc. Já tohle viděla, ale tys nemohl, když jsem ti to neřekla. Teď víš... Někdy si říkám, jak by to bylo skvělý, mít normální život, jako všichni. Ale na druhou stranu se mi někdy líbí vidět to, co jiní ne. Být jiná. Být originál a ne jen jedna z davu, který jde slepě za vytyčeným cílem, co je předem daný...

Já taky nebydlím sama a to mě dost omezuje ve všem. Bohužel, z již zmíněných finančních důvodů se to prozatím nezmění. Jinak by to taky možná vypadalo úplně jinak. Jak vidím, rodiče pro tebe nemají zrovna pochopení. To je škoda. A smutné. Ale nemusíš zrovna chodit ven. Přepokládám, že máš svůj pokoj?

Si myslím. Jenže to už bysme se setkali, pokud bys o to stál. Bohužel bydlím o něco dál, než za rohem.

Já taky nejsem zrovna malířka, tohle jsem zrovna nezkoušela. Ale ty ses mi docela povedl ;)
Chlupatou kouli, podobnou vašemu psovi bych ráda viděla :)

Vím a je fajn to vědět. Díky.

33 Ardsak Ardsak | 2. listopadu 2013 v 22:39 | Reagovat

[32]: To byl úmysl :)

-

Ano, to je pravda. Děti jsou čisté, dospělí už tolik ne a ke stáří si člověk postupně uvědomuje pořád více věcí (ale zdaleka ne všechny).

Upřímě, kdyby lidi tak moc neřešili věk, vůbec by mi nevadilo, že by mi třeba ani občanku nedali.

Doma nemám žádné pochopení. Taky podle toho jsem dopadnul a jsem tam, kde jsem. Ano, mám svůj pokoj, ale to skoro nic nemění. Kdyby mi to nebylo trapný, přestěhuju se k tetě, ale kde si budu vydělávat?

Já bych o to i stál, jediný můj problém by byl možná v rozdílu chování v realitě a na internetu...

ta chlupatá koule podobná našemu psovi byla jen představa ;)
Povedl?

Není za co ;)

34 Viviane Viviane | 3. listopadu 2013 v 11:00 | Reagovat

Jo tak ty si se mnou takhle hraješ, jo? :) Otázka ale zní, proč je na stránkách s citáty napsáno, co je tam napsáno?

To je fakt. Jenže mi přijde, že dnešní děti se "popisují" nějak rychleji, než dřív. Doba je žene  k dospělosti moc rychle. A to je škoda.
Máš pravdu, že člověk si asi nikdy neuvědomí všechno, co by měl.

Dřív nic takového jako občanka nebylo. Na jednu stranu je to dobré, nemůže se ti stát, že by se za tebe někdo vydával (nebo by nemělo), ale k ničemu jinému to není. Možná k tomu že ti prodají alkohol, což je mi na nic, protože nepiju a nebo že ti dají řidičák, který taky nepotřebuju, protože nemám auto a jediné motorové vozidlo, které bych chtěla, má jen dvě kola a stojí taky strašně moc peněz.
Lidi jsou věkem úplně posedlí. Přitom vyhraňuje jen to, jak dlouho tu jsi a dá se předpokládat, jak dlouho tu ještě budeš strašit. Jinak nedokazuje vůbec nic. Protože si vem takové ty zázračně úžasné chytré děti, které třeba ve dvanácti vydělávají milióny a pak se podívej kolem sebe, kolik lidí neumí nic a jen přežívají :(
Vůbec to není o věku a teď jak to píšu si to uvědomuju tím víc.

Při vší úctě k tvým rodičům, přeci jen tě vychovali, ale myslela jsem si to. Podle toho, cos psal vaše komunikace nefunguje zrovna nejlíp. Až, nebo jestli budu mít někdy děti, chtěla bych, aby mi věřili a nebáli se mi cokoli říct. A snažila bych se pochopit, proč třeba dělají, to co dělají. Abysme k sobě chovali vzájemnou úctu. Všichni v rodině.
Teta je čí sestra? Mámy nebo táty?
Počítám, že až budeš moct, tak se stejně odstěhuješ. S penězma už je to horší. I když podle toho, co jsem viděla, jsi šikula, najít práci je dneska těžké :(

Základ je vždycky stejný. Ze zkušenosti vím, že když o sobě nejdřív něco napíšeš, pak je jednodušší o tom třeba pak i mluvit. Myslíš, že by ses choval úplně jinak? Jistěže ano, když píšeš, rozmyslíš si, jak to napíšeš. Jenže na živo je to prostě improvizace. Ale pokud bysme se viděli my dva, věděli bychom o sobě, "jak to je", takže by to taky bylo jednodušší.
Nebo myslíš, že naživo jsi někdo úplně jiný?

Jo, to jsem pochopila, nic to ale nemění na tom, že bych to ráda viděla ;)
Povedl. To je slovo, které člověk použije v případě, že je spokojený s tím, co vytvořil. V mém případě namaloval. Jsi hodně inspirativní :)

Ale je. Je těžké najít někoho, kdo porozumí.

35 Ardsak Ardsak | 3. listopadu 2013 v 19:44 | Reagovat

[34]: Co přesně máš na mysli?

Dospělost jako taková není špatná, ale jsou tu problémy, které ji špatnou dělají...

Občanka je pro mě jen zbytečná ozdoba v peněžence...
Věk je jen číslo, pokud budu brát obecné vlastnosti. Samozřejmě, že někdy je třeba ho řešit, ale ve většině případech ne. Viz článek o věku.

Jenomže o co jde? O vychování nebo o snahu, aby to dítě bylo v životě šťastné? Teta je od táty ;) Odstehuju, ale jsou v tom finance... jen finance, bohužel.

Najít stálou práci je pro mě téměř nemožné. Tuplem v téhle době.

Nejde ani tak o slovní projev jako o samotné chování. Ano, naživo jsem úplně jiný. Měním se s prostředím a s lidmi v něm. Někdy to je bohužel i negativní změna.

Na barvy nekoukej, ale vypadalo by to nějak takhle: http://
bit.ly/16xXtkR
Chceš tím říct, že ses mě pokusila namalovat? :D

Není to težké, jen je třeba na to nespěchat a on se časem někdo objeví ;)

36 Viviane Viviane | 3. listopadu 2013 v 21:25 | Reagovat

Kdo je Mat? Podle stránky s citáty...
Anebo jsem něco špatně pochopila?

To je pravda. A nelíbí se mi to, že se dneska děti do dospělosti moc ženou. Ať už  vědomě (tím že si hrajou na dospělé tím, že třeba kouří (fuj), pijou a kdesi cosi) a nebo nevědomě, tím, co kolem sebe vidí a vnímají.

Přesně na ten článek narážím. Věk je opravdu jen číslo a má cenu ho řešit jen u věcí, na které jsi v malém věku "moc malej". Jinak je to zbytečné řešit. Psychicky se na svůj věk necítím, fyzicky už to bohužel není to, co před patnácti lety ;) ale to souvisí s problémy spojenými s dospělostí. Souhrnně se dají nazvat "práce" :D

To je právě to, čeho se bojím. Toho, že nebudu dobrý rodič. Toho, že budu dělat stejné chyby, jako moji rodiče. Chci, aby moje děti, které jednou možná budu mít, byli šťastné, ale aby se o sebe uměly postarat. Ale aby mi věřily. Prachy hýbou světem. A kdo je nemá, je dnaska v hajzlu (že to tak musím napsat, ale jiný výraz k tomu prostě nejde...).

Proč myslíš? I když je pravda, že já jsem taky ráda, že jsem sehnala práci. A dělám to, co jsem nikdy nechtěla dělat.

Chování přes psaní nemůžu posoudit. Každý je naživo jiný, ale vlastně stejný, na tom si trvám. Uvnitř máš to, co mi ukazuješ tady.
Mám pro tebe taky jeden citát by Viviane: Jsem to, co jsem, to co ze mě udělali lidi. Co jsem jim dovolila ze sebe udělat...
Jistěže se měníš s prostředím. To každý. I já. Ale pořád jsi to ty. Ten co přemýšlí nad světem a je jiný než ostatní, protože něco vidí a cítí jinak. I když si momentálně nasadí masku, aby trochu splynul s okolím a přežil. To je právě to přizpůsobení se.
To co vždycky nejde a nakonec stejně nevydržíš a jsi sám sebou.

To je roztomilé :) akorát takový kožíšek vyžaduje taky údržbu... ;)
Ne pokusila, ale nakreslila :D ale neboj, malovala jsem i sebe (snad poprvé v životě, no možná podruhé). Výsledek je (alespoň pro mě) celkem uspokojivý, i když se to samozřejmě nedá srovnávat s fanarty, co lidi kreslí známým osobnostem, youtuberům a tak vůbec. Ale můžeš si aspoň říct, že máš svůj vlastní FanArt :) I když ho krom mě nikdo jiný neviděl, není to nic úžasného a vůbec si nejsem jistá, jestli to kdy kdo uvidí ;)

Objeví, ale někdy se zase ztratí a občas se objeví různé překážky..
Proto jsem ráda, že tu jsi ty.

37 Ardsak Ardsak | 3. listopadu 2013 v 23:34 | Reagovat

[36]: Kdo je Mat? na to už musíš přijít sama :)

Taky se mi to nelíbí, ale moc možností jak to změnit bohužel neexistuje...

Práce... Nemám ji rád. Nebo tedy tu, ve které jde jen o peníze...

Nesmíš se ničeho bát, strach je největší nepřítel (v tomto ohledu). A s těmi penězmi máš pravdu...

I přes to, že jsem pracovně přizpůsobivej, nikdo by mě nevzal, protože nemám žádné zkušenosti a zase tak šikovný nejsem...

Taky už se dlouho snažím být sám sebou, ale bohužel to vždycky nejde...

Údržbu... Se to odkutálí do vody, pak se to z vody vykutálí a je to vypraný :D

Právě proto se divím, že mě vůbec někdy někdo nakreslil, i když si to de facto vlastně ani nezasloužím... I přes to bych to rád viděl :) Díky ;)

O těch překážkách vím své...

38 Viviane Viviane | 4. listopadu 2013 v 6:10 | Reagovat

[37]: To je od tebe hezké, že se mi tak snažíš poradit... ;D

Kdo by měl rád práci, která ho nebaví a jde v ní opravdu jen o peníze?
Jenže aby byla práce zároveň i tvým koníčkem, to je menší šance, že se ti podaří. Mě má práce bavila, dokud se nezačal měnit její charakter. A pak nám pracovní místa nakonec zrušili, tak jsem musela jít jinam. A dělám to, co jsem nikdy nechtěla. Našla jsem si na tom sice nějaká pozitiva, jinak bych to vůbec nemohla dělat, ale zase je za to málo peňěz, což stojí taky za houby. Jako všechno dneska.

Já vím, když se člověk bojí, hrozně ho to brzdí (jak píšeš v tomhle ohledu), ale je to prostě tak. Protože čím jsem starší, tím víc na sobě pozoruju, že některé věci dělám stejně jako moji rodiče. Stejně blbě. A nechci se tak chovat.
Na penězích bohužel dneska všechno stojí a padá :(

Tak budeš mít třeba nějakou praxi v rámci školy.. A uvidíš, jak to bude vypadat teď s novou vládou.. Ti toho zas naslibovali, tak uvidíme, co z toho dodrží ;) Já měla s hledáním práce taky problémy. Buď bych mohla dělat to, co jsem vystudovala, ale za málo peněz, nebo jsem šla jinam za víc. Bohužel jsem nemohla tušit že za čtyři roky budu řešit týž problém, protože moje místo prostě zruší.

Nevyjde, to máš pravdu. Snažím se zapadnout do společnosti, takže se chovám jako ostatní, ale nejde to zevnitř, takže to stejně za nic nestojí. Nakonec stejně zjistíš, že mezi ty lidi prostě nepatříš a musel bys dělat něco, co se ti vysloveně příčí a stejně by to bylo poznat. Nenech se měnit. Pak ztratíš sám sebe.

Když to máš takhle pěkně vymyšlený, proč ne? ;)

Prostě to tak přišlo. Jsi první, koho jsem takhle nakreslila a chtěla zkusit nakreslit.. Nejde o to, jestli si to zasloužíš nebo ne. Podle mně ano, proto je to na papíře. Chtěla jsem tě, proto tě tam mám.
A že bys to rád viděl.. No asi si to zasloužíš, když jsi to ty, co? To budeš ale muset být moc hodnej ;)

Je smutný, jak můžou mít lidi tolik stejných zkušeností. Ale víš co: Per aspera ad astra :)

39 Ardsak Ardsak | 5. listopadu 2013 v 0:18 | Reagovat

[38]: Pro mě bude úspěch, když na to přijdeš sama, nebo respektivě jak si myslíš, že to ve skutečnosti je ;)

Můj problém je v tom, že se sice řídím mottem Alla D., ale zatím jsem se to úplně nenaučil ve všech odvětvích života, včetně práce...

Musíš si říct, že takhle už to dál nejde a prostě to za každou cenu změnit. Pokud si teda myslíš, že je nutné to změnit (pozor na rozdíl mezi změnou a přetvářkou). Já se sebou taky musím něco udělat...
No, u mě hlavně padá...

Praxe v rámci školy... pokud na té škole budu schopný zůstat, začínám se trochu obávat, že tam nevydržím kvůli stejnému problému jako na škole minulé..
Každopádně zrušení pracovní pozice je sviňárna...

Okolí mění člověka... pokud to není schopný vycítit. Já to vím a jak jsem to zmiňoval, je nejvyšší čas proti tomu něco udělat, i když to je někdy celkem risk..

Chtěl bych tu chlupatou kouli mít doma... :D

Uvažuješ správným způsobem, to se mi líbí.
No, asi jo :D Já a hodnej? Tak to nemám šanci... :D

K tomu citátu už prostě není co dodat. Pokaždý si vzpomenu na nejfa a dojdou mi slova, protože vím, že on už to dávno řekl.

40 Viviane Viviane | 6. listopadu 2013 v 23:08 | Reagovat

[39]:No dobrá... :) Akorát nevím, jak moc můžu své úvahy rozebírat přímo tady...

To mi povídej. Hlavně když od kolegyň slyším, jak to stojí za houby a kdesi cosi, tak to tvůj mozek taky ovlivní, aniž si to uvědomíš. Já znám podobný citát, jako má Alla D. Nesnaž se změnit svět, neuspěješ. Nauč se svět milovat - hle, svět je změněn, změněn navždy. Snažím se ve všem najít něco dobrého, ale taky se mi to moc nedaří. Tedy ne vždycky :(
Moje motto ale je: Nidky nebylo tak zle, aby nemohlo být hůř...

Za každou cenu zase nechci. Dobrý začátek vidím v tom, že si uvědomuju to, že je něco špatně. Že ty chyby u sebe vidím. Špatně se to vysvětluje, je to dost komplikovaný.
Ty máš před sebou ještě hodně možností.. Tohle je třeba moment, kdy je věk tak trochu rozhodující.
Přetvářka je prostě.. No slušná slova na to nestačí. Nelíbí se mi a přesto je všude kolem. Přemýšlel jsi někdy o tom, proč lidi lžou? Jak by byl svět super, kdyby nikdo nelhal? Kdyby nikdo nemohl lhát? A proč lidi můžou a dělají to?

To u mě taky hlavně padá a to je vlastně celý kámen úrazu. Ty prachy :(

Nesmíš se bát... Nesmíš myslet hned takhle negativně. Já ti věřím. Zvládneš to. Už jen proto, že děláš něco, co tě víc baví, než pitomej gympl. Mám pravdu? Doufám, že jo. Řečeno slovy klasika: Zatni zuby a táhni...
Nevzdávej to. Prosím.

Oni zrušili celý provoz, takže nejen, že jsme byli bez práce, ale bylo nás hodně. A pokud jsem nechtěla jezdit do Prahy, musela jsem vzít co (z)bylo u nás ve městě. Protože tolik času na cestách by mě asi zabilo, to už bych neměla opravdu čas na nic.

Ono se měníš denně, ani to nevnímáš. Stačí s někým trávit trochu víc času. Pochytíš gesto, hlášku, nebo prostě něco z jeho charakteru. Tomu se nevyhneš. Pochytíš to, co se ti na něm vědomě nebo nevědomě líbí. Bohužel ale i to, co se ti nelíbí. To je potom dobře, když si to uvědomíš, nebo ti to někdo řekne a ty si to přiznáš. To se s tím pak dá něco dělat. I za cenu toho, že pak už nebudeš "ten zapadající", ale "ten vyčnívající". Na to se musíš připravit.
Já jsem vždycky vyčnívala už jen tím, že jsem nikdy nekouřila ani nepila. I proto nemám tolik přátel, protože jen kvůli tomu, aby se se mnou někdo bavil víc se přeci nezačnu nalejvat... A pak ty debaty o tom, jak se někdo zpil do němoty. Nerozumím tomu. Nnikdy jsem opilá nebyla a na tohle jsem hrdá.

Kdyby se udržovala sama, proč ne ;)

To je kompliment! Díky :) Co konkrétně se ti na mém způsobu uvažování líbí?
Asi určitě. Kdo jiný by to měl vidět, když ne ty? Ale zadarmo to nebude ;D
Musím ti ale poděkovat. Začala jsem díky tobě malovat víc, než kdy dřív. Kreslím si téměř výhradně v práci a hodně mě inspiruje, když přemýšlím o tobě. A uklidňuje mě to. Když o to budeš stát, můžu ti postupně poslat všechno, co jsem nakreslila. Jsou to ale jen takové sppíš dětské obrázky, dalo by se říct, nic světoborného a jsou kreslené jen tužkou, takže uvidím, jak to skener zkousne....
Já taky nejsem hodná, z toho si nic nedělej, jen chci, aby si to všichni mysleli ;)

Jen mít odvahu se tím taky řídit.

Tak a ještě něco doplním, sem abych si neporušila liché komentáře u Ally ;)
Představuji ti svůj komp:
Jmenuje se Čenda II, ale jinak je to ASUS F3Ka Series s procesorem AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-60 2.00 GHz a 3gigovou RAMkou. A jen s 32 bit OS. Co se dá dělat ;)

A ještě poslední věc na kterou jsem před tím neměla prostor.. Když už jsme byli u té hudby, narazila jsem na skvělou písničku od Dana Landy. Je z filmu, který se mi moc líbil, i když na ČSFD má celkem mizerné hodnocení (stejně jako hodně věcí, které se mi líbí, ale to nic). Myslím, že by se ti taky mohl líbit, pokud ho už neznáš. Líbí se mi ta myšlenka, kterou v sobě má.
Písnička: http://www.youtube.com/watch?v=SDOKVJgU0eE
Film: http://www.youtube.com/watch?v=xJIMxBs1VII

41 Ardsak Ardsak | 8. listopadu 2013 v 0:10 | Reagovat

[40]: Tak přímo tady to je jedno :)

Všechno okolí ovlivňuje mozek. A to motto - ne vždy je to úplně pravda, i když nic až tak pravděpodobnýho neexistuje.

V tom případě tenhle dobrý začátek je u mě už dost dlouho... Neber to tak lehce ;) Záleží na tom, co je hodně možností... Já jich příliš nevidím.
Přetvářka je pro někoho (jako např. pro mě) útěk, poslední pomoc jak se udržet v té "normálnější" společnosti. Pro jiný je to jenom nástroj, což nesnáším. Lidi lžou, aby se vyhli problémům, došli k zisku něčeho, nebo někomu problémy (ne)udělali. Je lhaní a lhaní. lidi by nemuseli lhát, kdyby ve světě existovala lepší míra tolerance a pochopení.

A padat bude dál, dokud se nezhroutí celý světový finanční systém. A že moc dlouho nebudeme muset čekat...

Nemyslím negativně, jen beru v ohled moje zkušenosti, který nejsou nijak pěkný. Všechno jsou jen možnosti, jak to může dopadnout.

Tak to je ještě horší...

To pozoruji už delší dobu. Ale nikdy jsem moc neřešil, jestli jsem zapadající nebo vyčnívající, protože stejně patřím mezi druhou skupinu. Opil jsem se v životě pořádně jen 2x, piju skoro jenom pivo a nějaký kouření, hulení, fet... Vůbec.

Já bych se o ní klidně i staral :D

Co se mi líbí? Řekneš si, že něco uděláš a uděláš to :)

A čím budu platit?
Dej tam vyšší kontrast a posílej všechno :)
Já už ani být hodnej neumim, takže se o to ani nesnažím :D

Pěkný. Někdy je lepší mít 32bit systém - je méně náročný. Ten můj (IBM ThinkPad T43) se jmenuje "Seven" a jedou na něm XP.. :D První notebook (T41) se jmenoval Mat, ale ten už asi nerozchodím...

Na všechno se vyséér! :D Je to skvělej film, mě se líbil. Na recenze na ČSFD se nekoukej, píšou tam samí blbci...

Landu moc neposlouchám, líbí se mi jenom několik málo písniček od něj... Myšlenka filmu je dobrá, písničku už tolik nepobírám (ale možná je to deseti minutami po půlnoci...)

42 Viviane Viviane | 8. listopadu 2013 v 21:04 | Reagovat

[41]: fajn. Takže, tím vším, co teď vím se to nějak zamotává. Přijde mi, že čím víc informací mám, tím míň jsem blíž ke správnému závěru.
Takže... A teď to bude asi hodně zmatené a pravděpodobně hodně dlouhé a nepřehledné...

Úplně původně jsem věřila tomu, co se tam psalo. Tedy Luke a Mat, starší a mladší bratr, Luke ty, Mat tvůj brácha. A víc jsem nad tím nepřemýšlela. Pak jsem si myslela (což už je sama o sobě katastrofa), že Luke a Mat jsou vlastně jedna osoba, kvůli tomu, že jsi napsal, že si říkáš Mat. Možná jsem si myslela, že Mat je tvoje 12leté já. Jenže.. Tvůj 12letý brácha fakt existuje, takže by to tedy logicky měl být on. Pořád je to ale on, kdo začíná na D, takže proč by se měl jmenovat Mat. Notabene, když se tak jmenoval tvůj první notes. Tak pěkně jsem se do toho zamotala, že už ani sama nevím, čí jsem...
Cosi tedy doopravdy myslím? A překvapivě se ani necítím hloupě, když takhle uvažuju, i když nejspíš ne správným směrem. Přikláním se ke svojí verzi, že jste jedna osoba. I když na druhou stranu jsem se už mnohokrát přesvědčila o tom, že první myšlenka bývá ta nejlepší. Podle toho by tedy Mat měj být tvůj brácha... Pokud ne, tak mi to prosím tě vyvrať. A nebo, když si se mnou tak pěkně hraješ (jo, baví mě to :)), dej mi nějakou další indicii, ať se mám od čeho odrazit....

Vždycky na tom můžeš být hůř, stačí se rozhlédnout kolem sebe. Další část mého mota je: Usmívejte se, bude hůř. Proto si všichni mysli, jaký nejsem optimista. Skutečnost je ale někde trochu jinde. Jsem spíš realista. Ale beru to, co mi život přináší. I odnáší.

Jo, to u mě taky. Jenže všechno souvisí se vším. Nemůžu udělat radikální krok, protože v tom jsou, překvapivě, zase peníze..
Tvoje možnosti vidím v tom, že se můžeš rozhodnout prakticky pro cokoli. Víš, poslouchala jsem písničky od Revolty.. :) Když chceš, tak zřejmě opravdu dokážeš téměř cokoli.

Zase máš pravdu. Rozumím ti o to víc, že sice přetvářku nesnáším, ale sama jsem se jí nevyhla. Až ti pošlu první obrázek, pošlu ti i příběh, co jsem napsala a který četl jen jeden člověk. NejFake. Bohužel se týká mě :(
A zase musím souhlasit s tím, že lži a přetvářka jsou odrazem společnosti.

S penězma to jde do hajzlu čím dál víc. Ti co je mají, jim jich přibývá, ti co je nemají, jich mají čím dál míň. Asi máš další pravdu.

Být realista není moc pěkný. Vím to od sebe. Moje sebevědomí se valí někde u mých kotníků a nevypadá to, že by se mu nějak chtělo zvednout. I když dřív to bývalo horší. Nevím, jak tě povzbudit, protože sama si se sebou nevím rady.

Neuděláš nic. Aspoň, že se mi podařilo najít práci hned.

Jo to já jsem taky ta druhá skupina. A vždycky to tak bylo. Myslím, že to že mě nějak musí vyzařovat.
Tak 2x jo? Kolik že ti je? ;) Jestli můžu vědět, při jaké příležitosti?
Nemám ráda pivo. Ani jiný alkohol. Když už jsem něco měla, tak to bylo stejně sladké, takže je fuk, jestli si dám čokoládu, nebo sladký likér :) Ale upřímně, neřekla bych to do tebe. Asi si tě moc idealizuju ;)
Nepij. Není to hezký.
Já jsem nikdy ani nezkoušela kouřit ani žádné drogy. Přišlo mi to stupidní. A jsem ráda, že na netu je hodně obrázků a videí o tom, co s lidma drogy dělají. Líbí se mi Nejfejkova písnička.

O chlupatou asi jo :) Hlavně kdyby byla přítulná ;)

Kéž by to tak fungovalo u všeho v mém životě...

Jak budeš platit? Slovy :)
Něco s tím provedu :)
Ovšem potřebuju vědět, na který email ti to mám poslat.
Nekecej, nevěřím ti, že nejsi hodný.

Dík. Pořád to ale neřeší to, proč se mi vypíná, když a jen když hraju Terrarii.  Respektive proč se tak extrémně zahřívá, víc než při čemkoli jiném, co na noťasu dělám. Bojím se, aby mi neodešla grafická karta.
A víš, co se líbí mně? Že nejsem jediná, kdo má  pojmenovaný notes :) Proč zrovna Seven? Protože na něm máš XP :D
Zlatý XPčka, já mám Vistu, ta se taky ještě dá, ale 7, respektive 8, se kterým jsem měla tu čest, to už je vyšší level ;)

Co se s Matem stalo?

Dvě ryšavé veveričky ;D Mohlo mě napadnout, že ho budeš znát. Ne jako já, která na něj  přišla několik let po jeho natočení ;) Mě se líbil moc. Na ČSFD se dívám jen kvůli takovým věcem, jako žánr, délka a kdo všechno v tom hraje. Procenty a komentáři se jen  bavím :)
Ta písnička je přímo pro ten film a stejně jako film má hlavní myšlenku žij naplno, jako by to měl být tvůj poslední den. Já Landu taky moc neposlouchám, ale shodou okolností jsem tuhle písničku v poslední době slyšela několikrát a fakt se mi líbí.

A víš, co mě zajímá? Kolik hodin denně spíš?

43 Ardsak Ardsak | 16. listopadu 2013 v 23:42 | Reagovat

[42]: Nepřímá úměrnost... Přece jenom ta škola k něčemu je :)

Řekl bych k tomu asi jen dvě věci:
1. Z katastrof je dobré vzít si poučení a více je neřešit, pokud to tedy situace nevyžaduje
2. Název Notesu se dá říct, že je vlastně úplně mimo téma.

Taky mám zkušenosti s tím, že první verze je ta nejlepší. Ovšem někdy se mi to hrubě nevyplatí.

A opravdu na tom může být hůř ten, kdo je na tom nejhůře? Pamatuj, že všechno je relativní.
Hned jak jsem si tu větu přečetl, napadla mě jediná věc - realismus.

Tak zkus udělat radikální krok v sobě, který ti pro začátek pomůže :)
Rozhodnout pro cokoli? Nemyslím si, že to je úplně pravdivé tvrzení. Cokoli je příliš široký pojem a stejně ve výsledku jde o peníze...
Ale ani Revolta nemá ve všem pravdu. Když chceš, dokážeš téměř všechno (všechno dokážeš jenom co se týče chování a myšlení).

Určitě si ji rád přečtu

Ve vládě chybí Robin Hood a je to znát... Jestli se tam někdy někdo takový objeví, zachrání to spoustu lidí.

Sebevědomí u sebe vídam většinou ve (po) škole a nemám to rád... Bohužel jsem se ještě nenaučil ho regulovat...

Podobnou situaci zažil i táta. Je to štěstí...

Je mi 17, spolužákům je 15 a pravidelně mají chlastačky každý týden (nebo dva), na kterejch se zkalí někdy i do němoty... Proto JEN 2x. Poprvé rozlučák a podruhé jistá dvoutýdenní akce...

Po čokoládě mě bolí zuby a likér asi ani nevím co je :D
Idealizace... Taky s ní mám problémy...

Něříkám, že jsem nezkusil cigarety nebo trávu. Ale nic jsem v tom neviděl. Každopádně zastávám názor, že zkusit se má všechno, co nebude mít nijak velký dopad na život.

Mně by stačilo, kdyby nedělala bordel :D

Zkus to ;)

Dobrá ;)
ardnijsakul@seznam.cz
Ne tak, jak bych chtěl...

Protože Terraria je hra, která asi hodně využívá grafický čip, kterej v PC a noteboocích nejvíc topí. A protože v počítači existují ochranné věcičky, jedna z nich vypne počítač, aby nedošlo k jeho poškození.
Proč Seven? Protože na víku byly dva přilepený papírky. Jeden obsahoval kód s MAC adresou a ten druhý číslo 7. A protože jsem nemohl vymyslet lepší jméno, vybraj jsem právě Seven a myslím, že lépe jsem udělat nemohl.

Win7 a 8 co se týče výkonu lepší, zato mají vyšší nároky na systém a v každém z nich jede něco jiného.

Koupil jsem ho s tím, že má vadnou grafiku. Jde o velmi častý problém, který vzniká špatnou výrobní technologíí, takže mezi deskou  a grafickým čipem vznikne kvůli zahřívání studený spoj. Takže se počítač občas zasekl, občas nenaběhl a nakonec zkončil s černou obrazovkou.

Mě o něm řekl kámoš, když vyšel do kin. Chtěli jsme na něj jít, ale nakonec to nevyšlo a já si ho po pár měsících stáhnul.
Ta myšlenka je naprosto zřetelná na konci. Taky mě v tu dobu docela překvapil.

Cca málo. Ti by bylo asi nejpřesnější. Méně přesný je kolem 4-6 hodin, spíše k těm pěti.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama